Cat costa transportul?

Pentru toate comenzile, taxa de transport este de 9 lei, va figura pe factura ta si va fi achitata la livrare.

Cum primesc comanda?

Comanda ta va fi livrata prin curierat rapid la adresa de livrare metionata in formularul de comanda.

La livrarea comenzii trebuie sa verifici cu atentie integritatea coletului. In cazul in care exista urme de deteriorare a acestuia, ambalajul desfacut sau sigiliul rupt, te rugam sa il refuzi si sa ne contactezi in cel mai scurt timp posibil departamentul de relatii cu clientii.

Dupa doua incercari de livrare nereusite, efectuate de catre firmele de curierat partenere, comanda ta va fi considerata anulata si va fi returnata catre sediul Lumlla.

ATENTIE! Ne rezervam dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul carora se inregistreaza cel mult doua comenzi a caror livrare nu a putut fi efectuata cu succes in decurs de o luna.

In cat timp primesc comanda?

Comanda ta va fi livrata in cel mai scurt timp posibil, termenul maxim fiind de 2 zile lucratoare de la plasarea cu succes a acesteia.

Am primit un produs in plus

Iti multumim anticipat pentru onestinate. Daca ai constatat ca in coletul tau exista un produs pe care nu l-ai comandat si care nu figureaza pe factura, te rugam sa contactezi departamentul de relatii cu clientii. Urmeaza sa trimitem un curier sa ridice produsul/ele in plus.

Am primit un produs in minus

Ne cerem scuze pentru problemele intampinate si iti stam la dispozitie pentru a le solutiona. Contacteaza-ne in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, vom face verificarile de rigoare si vom reveni cu un raspuns in maximum 24 de ore.

Din pacate, sesizarile ulterioare termenului de 48 de ore de la livrarea comenzii, nu vor fi luate in considerare.

Am primit un produs cu defect de fabricatie

Inainte de expediere, produsele lumlla trec prin mai multe filtre de verificare insa este posibil ca mici defecte sa scape neobservate. Te asiguram ca vom face eforturi pentru a scurta timpul necesar inlocuiri produsului sau returnarii contravalorii acestuia.

Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, sa ne comunici comanda si codul produsului care prezinta un defect de fabricatie.

Care este programul de livrare al comenzilor?

Livrarea se face (de luni pana vineri) intre orele 9.00-17.00, daca in acest interval nu esti acasa, te rugam sa specifici o alta adresa (adresa de la locul de munca) pentru a nu se produce intarzieri sau chiar nelivrarea produselor comandate.

Cat timp am la dispozitie pentru retur?

Ai la dispozitie 14 zile calendaristice de la data primirii produselor pentru a inregistra o cerere de retur. Formularele completate dupa expirarea acestui termen nu vor fi luate in consierare.